قدمت تو زندگیمون مبارک نازنینم
آرنیکا نفس مامان وبابا
سه شنبه 15 / 5 / 1391برچسب:, :: 5:50 PM :: نويسنده : مامانی

اما من هر چی سعی میکردم نمیتونستم نفس بکشم و دوباره چشام بسته شد.وقتی دوباره به هوش اومدم دیدم ماسک اکسیژن رو صورتمه خودم برداشتمش تنفسم دیگه خوب شده بود امااز درد به خودم میپیچیدم و همش داد میزدم که من مسکن میخوام اما هیچکی توجه نمیکرد وقتی یه پرستار اومد بالای سرم و گفت باید اثر بیهوشی بره بعد مسکن تزریق کنیم یهو یاد تو افتادم نفسم وبهش گفتم بچم حالش خوبه؟سالمه؟اونم گفت آره گلم چرا خوب نباشه خوب خوب ,بعد منو بردن تو بخش و دیدم نصف فامیل اومدن اونجا و همه دارن برام از تو تعریف میکنن آخه اونا دیده بودنت مامان جون وجیهه میگفت ترکیبی از مامانش و باباشه,مامان فرشته میگفت دهنش باباشه,زن عمو لیلا میگفت خیلی خوشگله,عمه جونات که دیگه نگو ...منم که همه رو 4 -5 تا میدیدم و سر گیجه داشتم و درد بهشون گفتم بیارینش منم ببینمش و بعد مامان جونا رفتن تو رو اووردن ولباس تنت کردن بعدم گذاشتنت تو بغله من واییییییییییییی نمیتونم اون لحظه رو توصیف کنم برات مامانی یه فرشته کوچولوی خوشگل تو بغله مامان بود همونی بودی که از خدا خواسته بودم خدا جونممممممممممممممممم ممنونتم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


فرشته کوچولوی ما روز 22 تیرماه سال 90 به دنیا اومد و با اومدنش دنیامونو عوض کرد.خداجونم ممنونیم ازت.
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آرنیکا نفس مامان وبابا و آدرس arnika90.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 26
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1